کد خبر : 708
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 13:13

فعالیت دو مرکز تست کرونا در شهر دهلران

فعالیت دو مرکز تست کرونا در شهر دهلران

عسگری فرماندار دهلران به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از مرکز شماره یک دهلران که از افراد مشکوک به کرونا تست گرفته می‌شود بازدید کردند. عسگری فرماندار دهلران در این بازدید گفت: در شهر دهلران دو مرکز از جمله مرکز شماره یک و بیمارستان شهدا در زمینه تست گیری از افراد مشکوک به ویروس

عسگری فرماندار دهلران به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از مرکز شماره یک دهلران که از افراد مشکوک به کرونا تست گرفته می‌شود بازدید کردند.

عسگری فرماندار دهلران در این بازدید گفت: در شهر دهلران دو مرکز از جمله مرکز شماره یک و بیمارستان شهدا در زمینه تست گیری از افراد مشکوک به ویروس کرونا فعالیت دارند.

او در رابطه با مراکز تست کرونا در سایر بخش‌های شهرستان دهلران اظهار کرد: سه مرکز ۲۴ ساعته در بخش‌های موسیان ، زرین آباد و سراب میمه از افراد مشکوک به کرونا ، تست کرونا گرفته می‌شود.

فرماندار دهلران اظهار کرد: از شهروندان گرامی خواستاریم که فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت نمایند.

در این بازدید فرماندار دهلران ضمن تقدیر از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کادر درمانی و پزشکان و پرستاران ، از واحد‌های مختلف درمانگاه شماره یک شهر دهلران بازدید به عمل آورد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار