کد خبر : 719
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1399 - 15:24

ورود موج افزایشی مبتلایان به کرونا در استان ایلام/ وضعیت آبدانان و بدره “قرمز” شد

ورود موج افزایشی مبتلایان به کرونا در استان ایلام/ وضعیت آبدانان و بدره “قرمز” شد

به گزارش ایلام24، محمد کریمیان  اظهار داشت: وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان حاد و ضرورت دارد اعمال محدودیت‌ها به اجرا در آید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: برداشتن محدودیت‌ها، بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، نادیده گرفتن فاصله اجتماعی موجب آن شده است که آمار مبتلایان به کرونا رشد تصاعدی و هشدارگونه داشته باشد.

به گزارش ایلام24، محمد کریمیان  اظهار داشت: وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان حاد و ضرورت دارد اعمال محدودیت‌ها به اجرا در آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: برداشتن محدودیت‌ها، بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، نادیده گرفتن فاصله اجتماعی موجب آن شده است که آمار مبتلایان به کرونا رشد تصاعدی و هشدارگونه داشته باشد.

وی افزود: انچه آمار مراجعان با نشانه مثبت به کروناویروس در ایلام نشان می‌دهد آن است که نه تنها وضعیت قرمز در ایلام حادث شده است بلکه ادامه این روند موجب وضعیت اضطرار و حاد در ایلام را به وجود خواهد آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: نظر و خواسته ما در دانشگاه علوم پزشکی به اعمال محدودیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعمال محدودیت‌ها، بی‌توجهی شهروندان به نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خطر را در ایلام مضاعف کرده است.

کریمیان گفت: نادیده گرفتن آثار و تبعات آلودگی به کرونا ویروس نادیده گرفتن “مرگ”و بستری و آوارگی و گرفتاری اعضای خانواده‌ها در راهروهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

وی گفت: شهروندان عزیز به خود آیند و با رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به آلودگی به کرونا ویروس “نه” بگویند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار