کد خبر : 966
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 10:43

قیرپاشی تونل یک و دو اربعین در هفته آینده

قیرپاشی تونل یک و دو اربعین در هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری ایلام۲۴ ؛ دکتر «حسن بهرام‌نیا» در ادامه بازدید از زیرساخت اربعین از تونل‌های شماره یک و دو اربعین در مسیر ایلام به مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت. وی گفت: طبق تاکیدات رییس جمهور تلاش داریم سفری راحت، ایمن و ارزان را برای زائران مهیا

به گزارش پایگاه خبری ایلام۲۴ ؛ دکتر «حسن بهرام‌نیا» در ادامه بازدید از زیرساخت اربعین از تونل‌های شماره یک و دو اربعین در مسیر ایلام به مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

وی گفت: طبق تاکیدات رییس جمهور تلاش داریم سفری راحت، ایمن و ارزان را برای زائران مهیا کنیم و عملیات بیس و ساپ تونل شماره یک و دو مسیر ایلام به مهران انجام شده و در طی یک هفته آینده عملیات قیر پاشی این دو تونل نیز انجام می‌شود.

استاندار ایلام در پایان از همه پیمانکاران و کارگران و از عوامل کارفرما و اجرایی و مدیریتی تشکر و قدردانی کرد.

بهرام‌نیا در ادامه بازدید از زیرساخت های اربعین در محور ایلام به مهران از پارکینگ اربعین در شهر مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت و بر تسریع در روند تجهیزات این پارکینگ تأکید کرد و گفت: آبسرد کن، سرویس های بهداشتی و … تا اربعین تکمیل و آماده شود.

بهرام ‌نیا از تلاش شبانه روزی مجموعه دستگاه های درگیر درکار چون راه و شهرسازی و راهداری و … دیگر عوامل تقدیر و تشکر کرد و گفت: تأکید رئیس جمهور درخصوص تردد زائرین اربعین بر سه محور مهم سفری راحت، ایمن و ارزان متمرکز است، که خوشبختانه این مهم در حوزه راه باتلاش شبانه روزی ادارات راه و شهرسازی استان، راهداری، مشاورین و پیمانکاران، رانندگان ماشین آلات سنگین راهسازی، کارگران و … در حال تحقق است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که هم اکنون آخرین مراحل احداث قطعات چهار خطه ایلام-مهران چه برای بهره برداری دائم و چه برای عبور اضطراری در حال انجام است، اضافه کرد: انشاءالله به زودی و تا قبل از اربعین این تلاشها به ثمر خواهد نشست و زائرین عزیز به راحتی و ایمن از مرز مهران رهسپار عتبات عالیات می شوند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه در مدت کم با تلاشی جهاد گونه شاهد توسعه مسیرهای اربعین در استان به ویژه محور ایلام – مهران هستیم و این در حالی است که پیمانکاران مطالبات فراوانی در این زمینه دارند و حجم عظیم کارهای انجام شده نشان از مدیریت و دلسوزی و تعصب همه عوامل چه دستگاه اجرایی راه و شهرسازی و راهداری و چه پیمانکاران و مشاورین و همه دست اندرکاران دارد که اینجا به همه عزیزان دستمریزاد و خدا قوت و خسته نباشید می گویم.

بر اساس این گزارش امروز دکتر بهرام نیا بسان هفته های گذشته از زیرساخت های اربعین در استان در مسیر ایلام به مهران از جمله ورودی شهر ایلام در میدان ارغوان، بازدید از تونل‌های شماره ۱ و ۲ مسیر ایلام به مهران، پل کنجان چم، پل صلواتی، مانیتورینگ اربعین، پارکینگ بزرگ اربعین و … پایانه مرزی مهران بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت و دستورات لازم در جهت رفع موانع پیش رو صادر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار