کد خبر : 702
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 9:06

حمایت از پنج هزار و ۱۵۳ بیمار کم‌بضاعت ایلامی

حمایت از پنج هزار و ۱۵۳ بیمار کم‌بضاعت ایلامی

به گزارش ایلام244 به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان  اظهار داشت: واحد مددکاری این بیمارستان سال گذشته هفت میلیارد ریال از این بیماران حمایت مالی کرده است. وی افزود: واحد مددکاری این بیمارستان بصورت روزانه ۲۰ بیمار را مورد حمایت قرار می دهد که کم نظیر است. دکتر کریمیان یادآور شد: بیشترین موارد تخفیف‌

به گزارش ایلام244 به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان  اظهار داشت: واحد مددکاری این بیمارستان سال گذشته هفت میلیارد ریال از این بیماران حمایت مالی کرده است.

وی افزود: واحد مددکاری این بیمارستان بصورت روزانه ۲۰ بیمار را مورد حمایت قرار می دهد که کم نظیر است.

دکتر کریمیان یادآور شد: بیشترین موارد تخفیف‌ بخش مددکاری مربوط به بیماران شیمی درمانی و بیماران خاص بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعه بیماران کم بضاعت به واحد مددکاری بالا است، گفت: در زمینه حمایت، این افراد نیازمند کمک خیرخواهانه سازمان ها و موسسات خیریه جهت تامین هزینه های هنگفت درمان هستند.

اهدا سه دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان مصطفی خمینی ایلام

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سه دستگاه ونتیلاتور پیشرفته به بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) ایلام توسط انجمن های خیریه اهدا شد.

دکتر کریمیان اظهار داشت: ۲ دستگاه ونتیلاتور بالغین و اطفال و تعداد ۲ هزار ماسک ان ۹۵ از سوی انجمن خیریه نیک‌نامان جمشید تهران و یک دستگاه ونتیلاتور بالغین و اطفال از سوی انجمن خیریه یاران دانش و مهر به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام اهدا شده است.

وی افزود: ارزش ریالی این سه دستگاه ونتیلاتور پیشرفته اهدایی چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که به این مرکز درمانی تحویل داده شده است.

دکتر کریمیان یادآور شد: این دستگاه‌های  پیشرفته با هماهنگی هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت خریداری و در این بیمارستان برای خدمات رسانی به بیمارن نصب شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار