کد خبر : 777
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 19:39

بسیاری از آسیب های اجتماعی در بستر فضای مجازی است

بسیاری از آسیب های اجتماعی در بستر فضای مجازی است

به گزارش ایلام24 سردار نورعلی یاری  در نشست تعاملی با حجت الاسلام علی چراغی پور رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد استان و به مناسبت هفته با بیان اینکه فضای مسموم شبکه‌های اجتماعی، به علت فقر فرهنگی است، افزود: امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی شکل

به گزارش ایلام24 سردار نورعلی یاری  در نشست تعاملی با حجت الاسلام علی چراغی پور رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد استان و به مناسبت هفته با بیان اینکه فضای مسموم شبکه‌های اجتماعی، به علت فقر فرهنگی است، افزود: امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: نهادهای فرهنگی و دستگاه متولی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید با تلاش مضاعف و جهادی و به کارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی پای کار باشند.

یاری بیان کرد: حجاب به عنوان یکی از آموزه‌های اصلی دین مبین اسلام هم برای زنان و هم مردان تعیین شده و امروز بخش وسیعی از تلاش رسانه‌های بیگانه برای کمرنگ کردن این اصل مهم در اسلام شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه حجاب، تجلی کرامت و ارزش‌های اسلامی است، افزود: هرسال اقدامات مفید و مطلوبی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته‌ایم اما شرایطی که با آن مواجه هستیم، بد پوششی است و این از نتایج غلط و عدم کنترل خانواده‌ها بر روی فرزندانشان است.

فرمانده انتظامی تصریح کرد: رعایت شئونات اسلامی در استان به علت زیرساخت‌های غنی فرهنگی، قومی و قبیله‌ای است اما اکتفا کردن به این مسئله صحیح نیست و می‌طلبد اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به صورت مستمر و روزانه باشد و با کار جهادی، انقلابی و دلسوزانه در این راه قدم برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار