کد خبر : 847
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 - 20:21

۷۱ هزار بازرسی بهداشتی در ایلام انجام شد

۷۱ هزار بازرسی بهداشتی در ایلام انجام شد

به گزارش ایلام۲۴ ؛ جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بهاین بازرسی‌ها با حضور ۱۰۰ بازرس بهداشت محیط و در قالب ۲۵ تیم از مراکز، اماکن، ادارات، سازمان‌ها، صنایع و دفاتر خدماتی توسط تیم‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی این دانشگاه از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی تاکنون در استان صورت گرفته

به گزارش ایلام۲۴ ؛ جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بهاین بازرسی‌ها با حضور ۱۰۰ بازرس بهداشت محیط و در قالب ۲۵ تیم از مراکز، اماکن، ادارات، سازمان‌ها، صنایع و دفاتر خدماتی توسط تیم‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی این دانشگاه از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی تاکنون در استان صورت گرفته است.

او افزود: همچنین بیش از ۲۵ هزار و ۲۵۶ اخطار برای واحد‌های متخلف صادر شده و یک هزار و ۴۸۷ واحد در استان نیز بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب و از فعالیت آن‌ها جلوگیری و تعطیل شده است.

صادقی فر یادآور شد: هزار و ۲۰۰ مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند و پرونده‌های آن‌ها در حال بررسی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم استان درخواست می‌کنیم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در کاهش زنجیره انتقال بیماری همکاری کنند.

او اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار