کد خبر : 671
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 20:17

پلمب دفاتر ۲ شرکت هرمی و بازاریابی در ایلام

پلمب دفاتر ۲ شرکت هرمی و بازاریابی در ایلام

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام گفت: اجرای طرح شناسایی و پلمب دفاتر هرمی و شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در سطح شهر ایلام توسط کارگاهان پلیس آگاهی به مرحله اجرا در آمد. او ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس در طول اجرای این طرح ، دفاتر ۲ شرکت هرمی و بازاریابی را

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام گفت: اجرای طرح شناسایی و پلمب دفاتر هرمی و شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در سطح شهر ایلام توسط کارگاهان پلیس آگاهی به مرحله اجرا در آمد.

او ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس در طول اجرای این طرح ، دفاتر ۲ شرکت هرمی و بازاریابی را در سطح شهر ایلام شناسائی کردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این ۲ شرکت فاقد مجوز لازم از مراجع ذیصلاح بودند، ادامه داد: این دفاتر به صورت غیرمجاز در حال جذب افراد و ترغیب آن‌ها به سرمایه گذاری در شرکت‌ها بودند که پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری پلیس امنیت عمومی، این شرکت ها پلمب و از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

مهری بیان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم به تبلیغات افراد و سایت‌های کلاهبردای توجه نکنند و در صورت اطلاع از فعالیت کلاهبردارانه این گونه شرکت و افراد، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در جهت برخورد به موقع به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار