کد خبر : 992
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 22:46

۱۵ طرح در شهرستان آبدانان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۵ طرح در شهرستان آبدانان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش ایلام ۲۴ ،«جلال حمره»  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام درباره این طرح با اشاره به اینکه برای ساخت این مدرسه ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: از این میزان اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان توسط سرکار خانم مجد مسئول موسسه ابوریحان که خیر پروژه است تامین شده

به گزارش ایلام ۲۴ ،«جلال حمره»  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام درباره این طرح با اشاره به اینکه برای ساخت این مدرسه ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: از این میزان اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان توسط سرکار خانم مجد مسئول موسسه ابوریحان که خیر پروژه است تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه ۸ کلاس درس را به آمار مدارس استان اضافه می کند، خاطرنشان کرد: مدرسه حاضر در مساحت هزار و ۲۷ متر مربع ساخته شده است.
حمره ضمن اشاره به اینکه این پروژه از مصوبات سفر رئیس محترم جمهور به ایلام بوده است، گفت: توسعه و ساخت پروژه های آموزشی برای مناطق محرومی چون ایلام همانند خون در رگ های جامعه است و این اتفاقات می تواند نوید روزهای پر جنب و جوشی برای آیندگان باشد.

 دفتر نمایندگی استاندارد در آبدانان افتتاح شد

مهناز همتی، مدیرکل استاندارد ایلام در حاشیه این مراسم  با اشاره به نیاز مردم برای گرفتن مجوز استاندارد و ضرورت ایجاد دفتر استاندارد در شهرستان آبدانان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان با پیگیری‌ها و رایزنی های به عمل آمده توانستیم دفتر نمایندگی سازمان استاندارد را در این شهرستان مستقر و افتتاح کنیم.

مدیرکل استاندارد ایلام از جمله اهداف ایجاد نمایندگی در این شهرستان را ارائه تمام فعالیت‌های اداری مرتبط با استاندارد اعم از صنعتی یا صنفی در این شهرستان ذکر کرد.

«محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم توجه به مناطق کم برخوردار و ارتباط بی واسطه با مردم است، گفت: اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است .روز یکشنبه در آیین افتتاح مرکز جامع سلامت آبدانان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دولت سیزدهم با تاسی از دولت شهید رجایی به فعالیت خود ادامه می دهد و همه تلاش خود را برای رفاه و آسایش مردم به کار خواهد گرفت.

وی گفتمان دولت سیزدهم را توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و ارتباط بی واسطه با مردم عنوان کرد و گفت: طبق تاکیدات رییس جمهور باید مدیران در میان مردم باشند و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
حسنی تاکید کرد: زمان اجرای پروژه ها و طرح های استان  باید کوتاه باشد.

وی با تاکید بر تسریع در عملیات پروژه های نیمه تمام استان گفت: اولویت دولت سیزدهم در وهله نخست تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

معاون سیاسی امینی استاندار ایلام ادامه داد: امروز با همت مدیران و دولت انقلابی شاهد کلنگ زنی و افتتاحیه های بسیاری از پروژه ها و طرح ها در استان بودیم که جای قدردانی دارد.
امروز ۸ طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان، ۷ طرح اقتصادی با اعتبار ۸ میلیارد تومان به اشتغالزایی ۱۸ نفر  کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

کلنگ زنی پروژه شبکه فاضلاب شهری آبدانان با اعتبار اولیه برای فاز اول ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و  افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان با همکاری بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد مسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان  از دیگر طرح های هفته دولت در این شهرستان است.

در ایام هفته دولت همچنین نمایندگی تعزیرات حکومتی در شهرستان آبدانان رسماً شروع به کار کرد.//

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار