کد خبر : 762
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 18:55

کمبود مرغ در استان تأمین شده است/ افزایش قیمت برنج تحت تأثیر نرخ ارز است

کمبود مرغ در استان تأمین شده است/ افزایش قیمت برنج تحت تأثیر نرخ ارز است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: با تدابیری که در ستاد تنظیم بازار اتخاذ شد، این مشکل چند روزی است که برطرف شده و مطابق مصوبه تنظیم بازار کشور، مرغ باقیمت 15 هزار تومان برای مصرف‌کننده به مقدار کافی عرضه شده است. محمدرحیمی در رابطه با قیمت برنج در سطح استان ایلام

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: با تدابیری که در ستاد تنظیم بازار اتخاذ شد، این مشکل چند روزی است که برطرف شده و مطابق مصوبه تنظیم بازار کشور، مرغ باقیمت 15 هزار تومان برای مصرف‌کننده به مقدار کافی عرضه شده است.

محمدرحیمی در رابطه با قیمت برنج در سطح استان ایلام اظهار کرد: برنج به میزان کافی در فروشگاه‌های سراسر استان وجود دارد اما دارای اختلاف قیمتی است که طی یک ماه گذشته شاهد آن بودیم و دلیل آن نیز ارز دولتی 4هزار و 200تومانی و نیمایی است.

وی گفت: درگذشته برنج وارداتی پاکستانی و هندی با ارز 4هزار و 200تومانی وارد می‌شد اما اکنون با ارز نیمایی که تحت تأثیر ارز آزاد است وارد کشور می‌شود.

محمدرحیمی خاطرنشان کرد: این موضوع سبب‌شده تا قیمت برنج از 89 هزار تومان در هر کیسه 10 کیلویی به بالای 150 هزار تومان با برگ خرید رسمی توزیع شود.

وی یادآور شد: دولت برای تعدیل قیمت‌ها توزیع برنج یارانه‌ای باقیمت 89 هزار تومان را در برنامه دارد که این توزیع در گذشته انجام‌شده و همچنان نیز ادامه دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار