کد خبر : 850
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 20:22

ارسال اثر به جشنواره ابوذر ایلام آغاز شد

ارسال اثر به جشنواره ابوذر ایلام آغاز شد

به گزارش ایلام۲۴؛ محمد علی‌نظری روز چهارشنبه در جمع رسانه های استان در خصوص روند برگزاری جشنواره ابوذر اظهار داشت: ششمین دوره برگزاری جشنواره ابوذر در ۱۰ موضوع کشوری و ۲ موضوع استانی برگزار می شود. وی افزود: کمک مومنانه و کرونا، چهل سالگی دفاع مقدس، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی،

به گزارش ایلام۲۴؛ محمد علی‌نظری روز چهارشنبه در جمع رسانه های استان در خصوص روند برگزاری جشنواره ابوذر اظهار داشت: ششمین دوره برگزاری جشنواره ابوذر در ۱۰ موضوع کشوری و ۲ موضوع استانی برگزار می شود.

وی افزود: کمک مومنانه و کرونا، چهل سالگی دفاع مقدس، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و رسانه ها، اسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امیدآفرینی محورهای سراسری جشنواره و اربعین در ایینه رسانه ها از ابتدا تا کنون و نقش سپاه و بسیج در توسعه استان و محرومیت زدایی موضوعات استانی جشنواره را تشکیل می دهد.

علی نظری یادآور شد: همه خبرنگاران آزاد و شاغل در تمام رسانه های استان دارای مجوز در سامانه جامع رسانه های کشور   می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: صاحبان اثر در بخش های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، فیلم کوتاه شبکه های اجتماعی، اینفوگرافی و مونشن گرافی می توانند آثار خود را شرکت دهند.

وی گفت: خبرنگاران باید آثار خود را در قالب پی دی اف همراه با لینک خبر در سایت جشنواره به نشانی www.aboozarha.ir بارگزاری کنند و البته رسانه های محلی نیازی به درج لینک اثر ندارند.

وی تاکید کرد: هر خبرنگار در سه قالب و ارسال یک اثر اجازه شرکت در جشنواره را دارد و اثر باید در بازه زمانی بهمن ۹۸ تا دی ماه ۹۹ در رسانه های مکتوب و الکترنیکی استان دارای مجوز سامانه های جامع کشور منتشر شده باشد.

علی نظری افزود: خبرنگاران از امروز تا ۲۰ دی ماه فرصت شرکت در جشنواره را دارند و در دهه فجر هم اختتامیه جشنواره صورت می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار