کد خبر : 668
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 - 20:14

توقیف سواری پژو با بیش از ۳۷ میلیون ریال خلافی در چرداول

توقیف سواری پژو با بیش از ۳۷ میلیون ریال خلافی در چرداول

به گزارش ایلام24، سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چرداول یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را در سطح شهر سرابله به علت تخلف رانندگی متوقف کردند . او ادامه داد : با استعلام از وضعیت خلافی این خودرو ، مشخص شد که دارای ۳۷ میلیون و

به گزارش ایلام24، سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چرداول یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را در سطح شهر سرابله به علت تخلف رانندگی متوقف کردند .

او ادامه داد : با استعلام از وضعیت خلافی این خودرو ، مشخص شد که دارای ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ریال جریمه معوقه می‌باشد .

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهار کرد: در راستای ماده ۸ قوانین راهنمایی و رانندگی ، خودرو توقیف شد و به پارکینگ منتقل گردید.

او مطرح کرد: از شهروندان گرامی خواستاریم ،  پایبندی و رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند تا با مشکل مواجه نشوند .

توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، توجه به جلو و عدم انجام حرکات حادثه ساز می‌تواند از بسیاری از خطرات تصادفات رانندگی جلوگیری کند و شهروندان باید این موارد را در هنگام رانندگی با جدیت رعایت نمایند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار