کد خبر : 792
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 16:58

تمدید یک هفته ای تمام محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام

تمدید یک هفته ای تمام محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام

به گزارش ایلام24 ، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام  گفت: با توجه به آمار شیوع کرونا و متداوم بودن وضعیت قرمز کرونا در استان، تمام محدودیت‌های اعلام شده در هفته قبل، به جهت جلوگیری از تشدید شیوع یک هفته تمدید می‌گردد و همه دستگاه‌های دولتی موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونایی و مصوبات ابلاغی محدودیت‌ها هستند. او

به گزارش ایلام24 ، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام  گفت: با توجه به آمار شیوع کرونا و متداوم بودن وضعیت قرمز کرونا در استان، تمام محدودیت‌های اعلام شده در هفته قبل، به جهت جلوگیری از تشدید شیوع یک هفته تمدید می‌گردد و همه دستگاه‌های دولتی موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونایی و مصوبات ابلاغی محدودیت‌ها هستند.

او همچنین اضافه کرد:مردم تمام نکات بهداشتی را رعایت نمایند و در جلوگیری از شیوع کرونا دستگاه‌های دولتی را همراهی کنند و از هر گونه تجمعات پرهیز و از ماسک استفاده نمایند.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد:بر اساس این دستور و اعمال محدودیت ها تمامی مصوبات هفته قبل تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آن‌ها پیگرد قانونی دارد.

دانشگاه‌ها و مدارس و سایر موسسات و آموزشگاه دولتی و بخش خصوصی و کتابخانه‌ها و … همه ظرف یک هفته تعطیل هستند.

تا اطلاع ثانوی سینما و پارک و موزه‌ها و ورزشگاه‌ها، آرامستان‌ها و تالار‌های پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و … تعطیل می‌شوند.

تا اطلاع ثانوی مساجد و مصلی‌ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز ممنوع است.

تا اطلاع ثانوی بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار بطور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

تا اطلاع ثانوی تمامی جلسات ویدئو کنفرانس باشد و تمامی نشست‌ها با تجمع جمعیت لغو می‌شود.

درج تاریخ تشییع ومراسم اعلامیه‌ها در چاپخانه‌ها ممنوع می‌شود.

تا اطلاع ثانوی ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌ها در هیچ مراسم جمعیتی شرکت نکنند.

کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه‌ی اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار