کد خبر : 987
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 13:32

کرایه اتوبوس تهران- ایلام در ایام اربعین ۲۲۵ هزار تومان

کرایه اتوبوس تهران- ایلام در ایام اربعین ۲۲۵ هزار تومان

ه گزارش ایلام ۲۴ ، شهریار افندی زاده در نشست خبری وزارت راه و شهرسازی ۸ هزار اتوبوس در ایام اربعین به سفرهای جاده‌ای زائرانِ عتبات اختصاص می‌یابد و اتوبوس‌ها از ۱۵ شهریور تردد می‌کنند. از آنجایی که تردد اتوبوس‌ها در ایام رفت و از ۲۵ شهریور در ایام برگشت به صورت یک سر خالی

ه گزارش ایلام ۲۴ ، شهریار افندی زاده در نشست خبری وزارت راه و شهرسازی ۸ هزار اتوبوس در ایام اربعین به سفرهای جاده‌ای زائرانِ عتبات اختصاص می‌یابد و اتوبوس‌ها از ۱۵ شهریور تردد می‌کنند. از آنجایی که تردد اتوبوس‌ها در ایام رفت و از ۲۵ شهریور در ایام برگشت به صورت یک سر خالی است تصمیم گرفته شد تا با ۷۵ درصد افزایش کرایه مسافر، اقدام به فروش بلیت کنند. این در حالی است که در سال ۹۸ افزایش کرایه اتوبوس‌های اربعین ۱۰ درصد بود ولی امسال با همکاری صنف رانندگان ۲۵ درصد تخفیف دادیم. علیرغم آنکه شاهد افزایش قیمت روغن موتور و لاستیک و پرترافیک بودن مسیر هستیم.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی به قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت پروازهای رفت و برگشت تهران- نجف اشاره و اظهار کرد: به عنوان مثال کرایه اتوبوس ویژه تهران- ایلام ۱۳۵ هزار تومان است که در ۷۵ درصد ضرب می‌شود. مرزهای تمرچین، باشماق، خسروی، مهران، شلمچه و چذابه پذیرای زائران است. فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام اربعین ممنوع بوده و تخلفات به تعزیرات گزارش می‌شود. همچنین دربستی گرفتن اتوبوس و کاپوتاژ کردن خودروهای حمل و نقل عمومی به عراق ممنوع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار