کد خبر : 664
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 - 20:06

افزایش ۲۰ درصدی جوجه ریزی در استان ایلام طی سال گذشته

افزایش ۲۰ درصدی جوجه ریزی در استان ایلام طی سال گذشته

باسامی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان ایلام گفت: جوجه ریزی در سال ۹۸ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است. باسامی با اشاره به مقدار جوجه ریزی در سال ۹۸ اظهار کرد: در سال ۹۸ بالغ بر ۲۱ میلیون و ۵۱۹ هزار قطعه جوجه ریزی در سطح مرغداری‌های استان

باسامی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان ایلام گفت: جوجه ریزی در سال ۹۸ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

باسامی با اشاره به مقدار جوجه ریزی در سال ۹۸ اظهار کرد: در سال ۹۸ بالغ بر ۲۱ میلیون و ۵۱۹ هزار قطعه جوجه ریزی در سطح مرغداری‌های استان ایلام صورت پذیرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان ایلام در رابطه با مقدار جوجه ریزی در سال ۹۷ اظهار کرد: مقدار جوجه ریزی در سال ۹۷ بالغ بر ۱۷ میلیون و ۲۲۵ هزار قطعه بوده است.

او در خصوص دلایل افزایش جوجه ریزی مطرح کرد: از مهمترین دلایل افزایش جوجه ریزی می‌توان به فعالیت مجدد واحد‌های تعطیل و غیر فعال، تامین نهاده‌های طیور، تعادل در عرضه و تقاضا و نیاز بازار به گوشت مرغ اشاره کرد که تاثیر فراوانی در این زمینه داشته اند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار