کد خبر : 974
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401 - 9:01

در هفته دولت امسال ۹ روستا و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام گازدار می‌شوند

در هفته دولت امسال ۹ روستا و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام گازدار می‌شوند

مدیرکل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای ۱۱ روستای باقیمانده هلیلان گاز رسانی انجام شده و در هفته دولت افتتاح خواهد شد. ایلام ۲۴؛  دکتر《محمود کشاورز》در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، این شهیدان را اسوه ساده زیستی خواند و اظهار کرد:در هفته دولت

مدیرکل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای ۱۱ روستای باقیمانده هلیلان گاز رسانی انجام شده و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

ایلام ۲۴؛  دکتر《محمود کشاورز》در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، این شهیدان را اسوه ساده زیستی خواند و اظهار کرد:در هفته دولت امسال ۹ روستا و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام گازدار می‌شوند و همچنین ۱۴ روستا نیز کلنگ‌زنی می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: گاز رسانی به مددجویان کمیته امداد ادامه دارد و به ۴۵۰ خانوار خدمت رسانی شده که این نشان دهنده این است که ۱۰۰درصد مددجویان به این نعمت دسترسی دارند.
کشاورز با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۰ میلیار تومان عوارض و مالیات پرداخت شده است، تصریح کرد: برای ۱۱ روستای باقیمانده هلیلان گاز رسانی انجام شده و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه طول خطوط انتقال گاز، تغذیه و شبکه توزیع بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر است، گفت:۴۲۴ نیروی انسانی در شرکت مشغول به کار هستند که ۱۱۹ نفر آن‌ها رسمی شده‌اند. ۴۶ درصد جامعه کارمندی شرکت گاز از خانواده ایثارگران است.
کشاورز با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۹۷ درصد جامعه روستایی گاز رسانی شده‌اند، افزود: پیمانکاران استان ایلام، کاملا بومی هستند و حتی تعدادی از این نیروها را به سایر استان‌ها فرستاده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت تعدادی پروژه افتتاح خواهد شد، گفت: اولین شرکت گازی که قبض کاغذی را حذف کرد، شرکت گاز ایلام بود. در یک سال گذشته ۱۱هزار و ۸۹۰ مشترک به ما اضافه شده است.
کشاورز با اشاره به اینکه اختلاف بین پیمانکاران و شرکت، کاملا طبیعی است، تاکید کرد: هر پروژه که اخذ می‌شود با منابع طبیعی هماهنگ هستیم. اگر تخریبی در محیط زیست اجرا شود به فکر جبران خسارت‌های وارد خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه حوادث سیل و زلزله در سال‌های اخیر زیاد بوده است ولی خوشبختانه ۹۹ درصد مشترکین در سیل سال ۱۳۹۸ شرایط پایداری را تجربه کرده‌اند. بعد از هر حادثه مقاوم سازی پروژه‌ها اتفاق می‌افتد. در فصل تابستان همیشه اقدامات بهسازی صورت می‌گیرد.
وی در پایان گفت: شرکت ملی گاز استان در بحث ورد به حمایت از ورزشکاران اجازه لازم را ندارد. انتظار همکاری و مساعدت از جامعه خبری را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار