کد خبر : 960
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 13:25

۳۳ پروژه برق رسانی در هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود

۳۳ پروژه برق رسانی در هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود

«ولی‌الله ناصری» در گفت‌وگو با ایلام ۲۴، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح‌ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی اجرا شده و  برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است. وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در مناطق شهری و روستایی

«ولی‌الله ناصری» در گفت‌وگو با ایلام ۲۴، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح‌ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی اجرا شده و  برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در مناطق شهری و روستایی در حوزه های تامین برق و اصلاح بهینه شبکه روستایی، انرژی های تجدیدپذیر و خورشیدی، توسعه اصلاح برق شهری و برق رسانی به روستاها در سطح تمامی شهرستان های استان افتتاح می‌شود، گفت: افتتاح ۷۳ نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلوواتی در سطح استان در راستای حمایت از درآمدزایی خانوارهای کم برخوردار و با سرمایه‌گذاری خانوارها و تسهیلات بانکی، برق رسانی به ۲۱۰ خانوار عشایری و توسعه و احداث شبکه برق مسکن مهر شهرستان دهلران از جمله طرح های افتتاحی است.

ناصری با اشاره به پروژه‌های افتتاحی اربعین در استان نیز تصریح کرد: تامین روشنایی پارک بلوط و چغاسبز شهر ایلام، احداث خط ۲ مداره کردن شبکه یک مداره از محل پست تا پل زائر مهران – پست مهران تا پل زائر، تامین برق آبسردکن ها و مواکب مستقر در مرز، تامین برق موکب های شهرستان های ایلام، سیروان، دهلران و ایوان از جمله این پروژه ها است.

وی گفت: توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق شهرستان‌های ایلام، آبدانان، بدره، چوار، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان از جمله پروژه‌هایی است که هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند./ پایان پیام . م . صفرپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار