کد خبر : 957
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مهر 1401 - 17:12

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در ایلام برگزار شد

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در ایلام برگزار شد

به گزارش ایلام ۲۴ ،مردم ولایت‌مدار ایلام امروز در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ضمن شرکت در مراسم عزاداری، با شرکت در مراسم راهپیمایی، اقدامات آشوبگرانه اخیر در کشور را محکوم کردند. سردار «جمال شاکرمی» ،فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این اجتماع ،اظهار کرد: از این لحظه و ساعت به هیچ

به گزارش ایلام ۲۴ ،مردم ولایت‌مدار ایلام امروز در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ضمن شرکت در مراسم عزاداری، با شرکت در مراسم راهپیمایی، اقدامات آشوبگرانه اخیر در کشور را محکوم کردند.

سردار «جمال شاکرمی» ،فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این اجتماع ،اظهار کرد: از این لحظه و ساعت به هیچ اخلالگر و  اغتشاشگری اجازه اخلال در نظم و امنیت مردم نخواهیم داد و با آنان به شدت برخورد می شود.

وی با بیان اینکه عوامل دشمنان اعم از سلطنت طلبان، کومله ها، ضد انقلاب و… در استان شناسایی شده اند و به آن ها اعلام می کنیم جوانان اربعینی ایلامی گول فریبکاری آن ها را نخواهند خورد، گفت: به همه نوجوانان و جوانان ایلامی توصیه می کنم فریب افکار ضد انقلاب را نخورند.

شاکرمی ادامه داد: جوانان ایلامی عاشق انقلاب هستند و ایلامیان برگزار کننده کنگره اربعین و شهداء هستند و همواره از آرمان های انقلاب دفاع می کنند و این اجتماع کاملاً مردمی ست و پیام آن این است که مردم استان ایلام مدافع انقلاب و ارزش های آن هستند.

وی تأکید کرد: از تلاش های مجموعه نیروی انتظامی استان ایلام  تشکر می کنم و اعلام می‌کنیم همواره پشتیبان و حامی فراجا هستیم.

مردم در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» اهانت به قرآن، مساجد و مقدسات را محکوم کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار