کد خبر : 950
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1402 - 20:11

آماده باش فرماندار چوار به اعضاء ستاد مدیریت بحران شهرستان

آماده باش فرماندار چوار به اعضاء ستاد مدیریت بحران شهرستان

به گزارش ایلام ۲۴ به نقل از خبرگزاری موج ایلام، ابراهیم یعقوبی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی پرقدرت به استان گفت: طبق پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی، استان ایلام و هم‌چنین شهرستان چوار در روزهای پایانی هفته(چهارشنبه و پنج‌شنبه) تحت تاثیر سامانه بارشی قوی قرار خواهند گرفت. یعقوبی فرماندار چوار و

به گزارش ایلام ۲۴ به نقل از خبرگزاری موج ایلام، ابراهیم یعقوبی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی پرقدرت به استان گفت: طبق پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی، استان ایلام و هم‌چنین شهرستان چوار در روزهای پایانی هفته(چهارشنبه و پنج‌شنبه) تحت تاثیر سامانه بارشی قوی قرار خواهند گرفت.

یعقوبی فرماندار چوار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به بارشی بودن این سامانه و احتمال جاری شدن سیل گفت: مردم عزیز شهرستان چوار، بخش بولی و تمامی روستاهای تابعه آمادگی لازم جهت مقابله با خطرات احتمالی را داشته باشند و از تجمع در اطراف رودخانه‌ها و مکان‌های خطرآفرین جدا خودداری کنند.

وی هم‌چنین به کوهنوردان توصیه کرد از عزیمت به کوهستان و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و اداره ورزش و جوانان هشدارهای لازم را به کوهنوردان اعلام نماید.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی کامل همه دستگاه‌ها، عنوان کرد: اداره امور عشایری شهرستان اطلاع‌رسانی کامل را به عشایر انجام دهد و سازمان جهاد کشاورزی تدابیر لازم را اتخاذ و نکات ضروری را به کشاورزان و زنبورداران گوشزد نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار