کد خبر : 905
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 8:38

اتمام پروژه مسیر اربعین پس از ۹ سال

اتمام پروژه مسیر اربعین پس از ۹ سال

به گزارش ایلام۲۴، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز ایلام؛ محور ایلام به مهران مسیری به طول ۹۳ کیلومتر است که رانندگان چشم انتظار چهارخطه شدن آن هستند. رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: محور ایلام به مهران یکی از مسیر‌های اصلی تردد زائران اربعین است که روزانه ۶ هزار تردد وسیله نقلیه

به گزارش ایلام۲۴، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز ایلام؛ محور ایلام به مهران مسیری به طول ۹۳ کیلومتر است که رانندگان چشم انتظار چهارخطه شدن آن هستند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: محور ایلام به مهران یکی از مسیر‌های اصلی تردد زائران اربعین است که روزانه ۶ هزار تردد وسیله نقلیه در آن انجام می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اضافه کرد: این مسیر دارای سه نقطه حادثه ساز و ۶ نقطه پر تصادف است که تسهیل در عملیات چهار بانده کردن آن در ایام اربعین ضروری است.

عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از تسریع در عملیات اجرایی راه سازی این محور خبر داد و عنوان کرد: جمعا ۲۶ کیلومتر از مسیر ایلام به مهران در حال آسفالت است که تا پایان مرداد ماه و قبل از ایام اربعین به پایان می‌رسد.

پیش بینی شده ۵ میلیون زائر در اربعین امسال از طریق محور ایلام به مهران به عتبات عالیات مشرف شوند.

کلنگ اجرایی طرح چهار خطه کردن محور ایلام به مهران در سال ۹۲ به زمین زده شد طرحی که قرارد بود ۲۴ ماه بعد به سرانجام برسد اما بعد از گذشت بیش از ۹ سال امسال قرار است به بهره برداری برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار