کد خبر : 900
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 8:25

مشکلی برای تامین آب زوار اربعین در پایانه مرزی مهران وجود ندارد

مشکلی برای تامین آب زوار اربعین در پایانه مرزی مهران وجود ندارد

پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: با توجه به پیش بینی تردد زائران در ایام اربعین و فصل گرما برای خدمات رسانی پروژه‌های مختلفی در زمینه آبرسانی در مهران در حال اجراست. وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۵۰ تانکر آبرسانی سیار برای تأمین آب شرب تجهیز شده است، بیان کرد: با انجام پروژه‌های

پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: با توجه به پیش بینی تردد زائران در ایام اربعین و فصل گرما برای خدمات رسانی پروژه‌های مختلفی در زمینه آبرسانی در مهران در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۵۰ تانکر آبرسانی سیار برای تأمین آب شرب تجهیز شده است، بیان کرد: با انجام پروژه‌های مختلف از لحاظ کمی و کیفی آب پایانه مرزی مهران برای ۳۰۰ هزار نفر در روز تأمین و پیش‌بینی شده در سال جاری مشکلی در بحث تأمین آب زوار نداشته باشیم.

مدیرعامل آبفای استان تاکید کرد: منابع تأمین آب شامل سه حلقه چاه آب شرب عمیق به ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه است، همچنین خطوط انتقال آب پایانه به طول ۵۴.۳ کیلومتر شامل ۳ رشته خط انتقال است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام در خصوص مخازن ذخیره بیان داشت: این مخازن شامل چهار باب مخزن به حجم سه هزار و ۷۰۰ مترمکعب است که در ایام اربعین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ناصری با بیان اینکه دو ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱۰ لیتر بر ثانیه نیز فعال هستند، افزود: طرح تصفیه خانه فاضلاب پایانه مرزی در دست اقدام است که امسال ۳۵ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به آن اختصاص یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار