کد خبر : 842
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 20:21

مسئولین در مقابل رسانه‌های منتقد خویشتن‌ داری‌ کنند

مسئولین در مقابل رسانه‌های منتقد خویشتن‌ داری‌ کنند

به گزارش ایلام۲۴؛ علی‌اکبر بسطامی در واکنش به شکایت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از خبرنگاران منتقد در نحوه رسیدگی به پرونده نوزاد دوماهه آبدانانی اظهار داشت: ضمن ابراز تأسف و همدردی با خانواده‌اش، از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهم  با رعایت اخلاق و انصاف این مسئله را مدیریت نموده و از طولانی شدن فرایند

به گزارش ایلام۲۴؛ علی‌اکبر بسطامی در واکنش به شکایت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از خبرنگاران منتقد در نحوه رسیدگی به پرونده نوزاد دوماهه آبدانانی اظهار داشت: ضمن ابراز تأسف و همدردی با خانواده‌اش، از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهم  با رعایت اخلاق و انصاف این مسئله را مدیریت نموده و از طولانی شدن فرایند رسیدگی که به صلاح استان، کادر زحمتکش و پرتلاش درمان و پزشکان نیک‌نام ایلامی نیست، جلوگیری کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین در مقابل مطالبه‌گری رسانه‌ها که مصداق امربه‌معروف و نهی از منکر است، گارد تهاجی نگیرند و با صعه صدر برخورد کنند. وی گفت: بهتر است مدیران و رسانه‌ها سوءتفاهمت احتمالی را در فضای دوستانه حل‌وفصل کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: بدون تردید رسانه‌ها نقش مهمی در فرآیند توسعه به عهده‌دارند و بایستی شرایط به نحوی رقم بخورد که نمایندگان افکار عمومی بدون لکنت زبان نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولین را به‌درستی ایفا نمایند.

واکنش‌ها به ماجرای فوت نوزاد 2ماهه آبدانانی ادامه دارد/ توضیحات دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام درباره انتشار یک نامه+تصویر

دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره فوت نوزاد 2ماهه آبدانانی اعلام نتیجه کرد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اثربخش خبرنگاران خاطرنشان کردانتظار داریم فعالان رسانه‌ای نیز همانند همیشه با دلسوزی و هوشیاری، شرایط استان و کشور را درک نموده و در کنار انجام رسالت خطیر مطالبه گری و نقد کاستی‌ها و کمبودها، از انتشار اخبار مأیوس‌کننده، حاشیه‌ساز و شائبه برانگیز پرهیز نمایند. وی گفت: در مقطع کنونی فضای عمومی جامعه ما بیش از هر دوره دیگری به امیدآفرینی نیازمند است.
بسطامی اضافه کرد: یقین داریم اهداف همه مسئولین نظام و فعالان رسانه‌ای در یک‌جهت بوده و هیچ‌گاه مخالف، مقابل و متضاد هم نیستند بنابراین لازم است به نحوی عمل شود که خروجی تصمیمات و اقدامات به نفع مردم و در جهت بهبود وضعیت جامعه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار