کد خبر : 825
تاریخ انتشار : جمعه 27 تیر 1399 - 17:03

محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام تمدید شد محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام تمدید شد

محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام تمدید شد محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام تمدید شد

 به گزارش ایلام۲۴، به نقل از روابط عمومی استانداری؛ قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: در پی تشدید وضعیت کرونا در استان ایلام و تداوم وضعیت قرمز از امروز جمعه ۲۷ تیرماه  تمام محدودیت‌های اعمال‌شده تا یک هفته  به قوت خود باقی است. سلیمانی دشتکی در ادامه خاطرنشان کرد:

 به گزارش ایلام۲۴، به نقل از روابط عمومی استانداری؛ قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: در پی تشدید وضعیت کرونا در استان ایلام و تداوم وضعیت قرمز از امروز جمعه ۲۷ تیرماه  تمام محدودیت‌های اعمال‌شده تا یک هفته  به قوت خود باقی است.

سلیمانی دشتکی در ادامه خاطرنشان کرد: محدودیت آموزشگاه‌های خصوصی، فنی و حرفه ای، باشگاه‌های ورزشی جمعی، استخرها، تالارها و مجتمع های مناطق قرمز ایلام تمدید و  برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات تا نیز ممنوع است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد:  زدن ماسک در همه اماکن عمومی اجباری است و ادارات به ارباب رجوع بدون ماسک خدمات  نخواهند داد و از طرفی  تا اطلاع ثانوی فعالیت سینما و پارک و موزه ها و ورزشگاه‌ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه های زنانه و مردانه نیز تابع شرایط محدودیت است.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی مساجد و مصلی‌ها و هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز با هر عنوانی ممنوع بوده و اجتماع بیشتر از ۱۰ نفر ممنوع است و جلسات اداری در صورت ضرورت برگزاری نباید بیشتر از ۱۰ نفر باشند.

استاندار ایلام گفت: ‌جلسات دستگاه ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود و مدیران باید در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند و  تا اطلاع ثانوی بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار بطور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار