کد خبر : 816
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 16:57

تیم چوار ۶۵ سهمیه ای از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است

تیم چوار ۶۵ سهمیه ای از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است

تیم فوتبال چوار ۶۵ ایلام، مسابقات خود را از پایین ترین رده ممکن آغاز کرده و در رقابت های لیگ دسته یک استان ایلام در فصل ۹۷-۹۶ با کسب ۳۵ امتیاز مقام اول مسابقات را به دست آورد و به عنوان قهرمان و نماینده قانونی استان در رقابت های لیگ سه شرکت کرد. وی با

تیم فوتبال چوار ۶۵ ایلام، مسابقات خود را از پایین ترین رده ممکن آغاز کرده و در رقابت های لیگ دسته یک استان ایلام در فصل ۹۷-۹۶ با کسب ۳۵ امتیاز مقام اول مسابقات را به دست آورد و به عنوان قهرمان و نماینده قانونی استان در رقابت های لیگ سه شرکت کرد.

وی با بیان اینکه در مسابقات فصل ۹۸- ۹۷ لیگ سه با وجود تیمی بسیار خوب، قربانی بی برنامگی و بی عدالتی سازمان لیگ شدیم، گفت: در فصل گذشته، حریفان ما در ۶ بازی و ما تنها در سه مسابقه میزبان بودیم و در همه این رقابت ها به عنوان مهمان بازی کردیم.

سرپرست تیم چوار ۶۵ اضافه کرد: سه تیم که در قرعه کشی به عنوان مهمان ما انتخاب شده بودند، بدون ثبت نام و تحویل مدارک رقابت ها را ترک کردند و این در حالی بود که  با وجود اعتراض در همان زمان اما قرعه کشی مجدد صورت نگرفت.

هاشم بیگی ادامه داد: تیم ها باید چند روز قبل از مسابقات اسامی حداقل ۱۴ بازیکن را ثبت و ودیعه مسابقات نیز واریز می کردند تا به راحتی کنار نکشند، ولی حرکتی غیر حرفه ای توسط سازمان لیگ انجام شد و سه تیم فقط با نامه هیات فوتبال استان ها در قرعه کشی شرکت داده شدند تا بزرگترین ظلم ممکن در حق تیم چوار ۶۵ ایلام رخ دهد.

وی یادآور شد: با وجود پیگیری همزمان با برگزاری مسابقات اما نتیجه ای حاصل نشد و پس از پایان مسابقات نیز در اردیبهشت ماه ۹۸ نامه ای به دبیرکل فدراسیون و رییس سازمان لیگ مبنی بر بررسی شکایت این تیم ارسال شد اما هرگز پاسخی داده نشد.

هاشم بیگی با بیان اینکه معلوم نیست چرا این سازمان کوچکترین حقی برای تیم ها جهت پاسخ به مکاتبات آنها قایل نیست، گفت: به هر حال سازمان لیگ بزرگترین بی عدالتی را در حق نماینده ایلام انجام داد و تیمی که با هزاران زحمت تبدیل به تیمی خوب و منسجم شده بود را از گردونه مسابقات لیگ دسته سه خارج کرد.

وی افزود: برای حفظ سهمیه لیگ دسته سه این تیم تنها به یک امتیاز نیاز داشت و هر سه بازی که میزبان بود را با برد پشت سر گذاشت اما حریفان ما در شرایطی نابرابر و داشتن ۶ میزبانی سهمیه خود را حفظ یا به مرحله بعدی راه یافتند.

هاشم بیگی تصریح کرد: بدون شک اگر حق طبیعی میزبانی ها به این باشگاه تعلق میگرفت موفق به صعود می شد و سرپرست فدراسیون باید پاسخ دهد که چگونه به راحتی حق تیم چوار ۶۵ ایلام ضایع شد و با چه استدلالی جایگاهی که حق این تیم ایلام بود به تیم دیگر داده شد.

سرپرست تیم چوار ۶۵ ضمن انتقاد از بی جواب ماندن نامه های باشگاه از سوی فدراسیون گفت: فدراسیون باید اعلام کند به چه دلیل با گذشت بیش از هشت ماه و با وجود پیگیری های متعدد، جواب نامه ها داده نشده است حتی اگر مشکل از جانب این باشگاه بوده باید حداقل مکتوب جواب نامه ها داه شود.

هاشم بیگی تاکید کرد: کماکان هم منتظر رای نهایی فدراسیون درباره شکایت این تیم از لیگ سه فصل گذشته هستیم و در صورت نتیجه نگرفتن به فیفا شکایت می کنیم.

وی تصریح کرد: امسال با وجود همه سختی ها باز هم در لیگ استان شرکت کرده تا با تلاش خود به عنوان نماینده استان، به لیگ سه کشور بازگردیم.

سرپرست تیم چوار ۶۵ تاکید کرد: ضمن اینکه مخالف اعطای سهمیه هستیم، از سرپرست فدراسیون انتظار می رفت که حداقل بر حق پایمال شده تیم چوار ۶۵ صحه بگذارد نه اینکه بدون اطلاعات دقیق، مصاحبه انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار