کد خبر : 785
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1399 - 15:43

کارمندانی که به کرونا مبتلا شده اند بیماری خود را اعلام کنند

کارمندانی که به کرونا مبتلا شده اند بیماری خود را اعلام کنند

به گزارش ایلام24، صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:بر اساس نکات بهداشتی کارمندانی که به کرونا مبتلا شده اند باید به اداره متبوع بیماری خود را اعلام کنند ما نیز اسامی را به اداره بیمار اعلام می‌کنیم و نیز نسخه‌ای از اسامی شاغلین مبتلا به کرونا را به استانداری ارسال می‌کنیم. او اظهار کرد:متاسفانه

به گزارش ایلام24، صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:بر اساس نکات بهداشتی کارمندانی که به کرونا مبتلا شده اند باید به اداره متبوع بیماری خود را اعلام کنند ما نیز اسامی را به اداره بیمار اعلام می‌کنیم و نیز نسخه‌ای از اسامی شاغلین مبتلا به کرونا را به استانداری ارسال می‌کنیم.

او اظهار کرد:متاسفانه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که هنگام نمونه گیری افراد شغل خود را آزاد اعلام کرده اند و بعدا متوجه می‌شویم که کارمند بوده اند.

صادقی فر ادامه داد:در بدنه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف نیز به مانند عامه مردم متاسفانه بی احتیاطی و غفلت صورت می‌گیرد.

او عنوان کرد:برخی افراد مبتلا ممکن است علائم حادی نداشته باشند، ولی در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی هم سلامت خودشان به خطر می‌افتد و هم دیگران را آلوده می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد:این افراد ناقل هستند و سایر کارمندان و مردم را نیز در معرض ابتلا قرار خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار