کد خبر : 759
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 5:07

مردم به دنبال تحقق وعده ها هستندواز شعار خسته شده اند

مردم به دنبال تحقق وعده ها هستندواز شعار خسته شده اند

به گزارش ایلام24 ، “علی اکبر بسطامی” در شورای اداری شهرستان سیروان با اشاره به مشکلات مردم سرابکلان، گفت: این مردم شریف دچار مشکلات شدیدی شده اند. ما نمایندگان صدای بلند مطالبات مردم هستیم و خواهیم بود. وی اظهارکرد: در رابطه با موضوع سد سیمره و مردم منطقه عرب رودبار؛ باید جانمایی و برآورد قیمت ابنیه و باغات

به گزارش ایلام24 ، “علی اکبر بسطامی” در شورای اداری شهرستان سیروان با اشاره به مشکلات مردم سرابکلان، گفت: این مردم شریف دچار مشکلات شدیدی شده اند. ما نمایندگان صدای بلند مطالبات مردم هستیم و خواهیم بود.
وی اظهارکرد: در رابطه با موضوع سد سیمره و مردم منطقه عرب رودبار؛ باید جانمایی و برآورد قیمت ابنیه و باغات دقیقتر بررسی شود.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کارشناسی صورت گرفته دقیق نیست و باید تصحیح شود. وزارت نیرو نباید صرفاً با پرداخت خسارت از طریق اوراق که قابلیت نقدشوندگی کمتری دارند، بدنبال تسویه مطالبات مردم باشد.
“بسطامی” یادآور شد: بنده در این موضوع با وزیر نیرو صحبت کرده ام و مجدداً هم پیگیری خواهم کرد.
وی خاطرنشان ساخت: برای ارتقاء و حل مشکل کارزان و آسمان آباد، چندین نوبت با وزارت کشور و شخص وزیر کشور رایزنی نموده ام.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیروان شهرستان تاریخ و تمدن و شهرستان شهدای شاخص استان است. مردم از ما نمایندگان رصد قوانین و پیگیری موضوعات اساسی را طلب می‌کنند.
“بسطامی” تاکید کرد: ساختار نظام برنامه ریزی ما معیوب است و این ساختار معیوب ما را با مشکلات عدیده در تخصیص ها و بودجه ریزی ها مواجه کرده است.
وی اضافه کرد: بودجه سالیانه ما به علت عدم همبستگی با برنامه ششم دچار مشکل است و این باعث می شود استان هایی که تعداد نمایندگان بیشتری دارند چانه زنی بهتری داشته باشند و این کاملاً خلاف عدالت است.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و اندیشمندان باید ظرفیت ها را شناسایی و تدوین کنند تا در رایزنی های ملی، ما نمایندگان بتوانیم با قدرت مطالبات مردم را پیگیری کنیم.
“علی اکبر بسطامی” اظهار داشت: ظرفیت های کارخانه سیمان، گردشگردی در سرابکلان و حوزه سد سیمره باید مورد توجه قرار گیرد و در عین حال حتماً از ظرفیت نیروی انسانی بومی منطقه استفاده شود.
وی افزود: سه مسیر واریانت چشمه چاهی، چرمین به هلسم و جاده قاضی خان- بدره می‌تواند شهرستان سیروان را از انزوای جغرافیایی خارج کرده و در مسیر توسعه قرار دهد و ما بعنوان نمایندگان مردم حتماً بدنبال جذب اعتبارات برای این طرح ها خواهیم بود.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در موضوع سد چناره، نمایندگان قبلی و استاندار محترم پیگیری های بسیار خوبی انجام داده اند و انصاف این است این مطلب اینجا گفته شود. این طرح به پیمان رفته است و ما هم پیگیر اجرای دقیق آن هستیم که ان شاءلله مردم از برکات آن بهره مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار