کد خبر : 711
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 9:22

فوت نخستین ایلامی مبتلا به کرونا تایید شد

فوت نخستین ایلامی مبتلا به کرونا تایید شد

محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز شنبه در حاشیه ستاد پیشگیری از کرونای استان ایلام گفت: متوفی فردی مسن بود که در یکی از شهرستان‌های استان به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده است. او افزود: از بین ۱۳ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا این فرد نخستین

محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز شنبه در حاشیه ستاد پیشگیری از کرونای استان ایلام گفت: متوفی فردی مسن بود که در یکی از شهرستان‌های استان به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده است.

او افزود: از بین ۱۳ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا این فرد نخستین کسی بود که جان خود را به علت این بیماری از دست داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: این فرد با رعایت تمام موازین بهداشتی با حضور کارشناسان مرکز بهداشت دفن شد.

کریمیان از عموم مردم خواست توصیه‌های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند تا سرعت انتشار و انتقال این بیماری قابل کنترل باشد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۸۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

در حال حاضر آمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام ۱۳ نفر است و ۱۰ بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بستری و قرنطینه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار