کد خبر : 680
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 20:39

آسیب‌های زیست محیطی در پالایشگاه گاز ایلام کمتر می‌شود

آسیب‌های زیست محیطی در پالایشگاه گاز ایلام کمتر می‌شود

روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آسیب‌های زیست محیطی در این واحد صنعتی کمتر می‌شود، گفت: با راه اندازی واحد الفین و سولفور زدایی پتروشیمی ایلام، و ارسال گاز مایع خام به عنوان خوراک به مجتمع، ارسال آن به مشعل و یا حمل توسط کامیون

روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آسیب‌های زیست محیطی در این واحد صنعتی کمتر می‌شود، گفت: با راه اندازی واحد الفین و سولفور زدایی پتروشیمی ایلام، و ارسال گاز مایع خام به عنوان خوراک به مجتمع، ارسال آن به مشعل و یا حمل توسط کامیون کاهش یافته که به تبع آسیب‌های زیست محیطی نیز کمتر می‌شود.

او در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر چوار، اظهار کرد: با راه اندازی واحد اولفین، دو محصول دیگر پالایشگاه همچون میعانات گازی و اتان نیز به عنوان خوراک، تحویل پتروشیمی می‌شود.

نوریان اظهار کرد: این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی پروژه‌هایی را به وزارتخانه پیشنهاد نموده که در صورت تصویب و اختصاص بودجه، در شهر چوار و روستا‌های اطراف تاسیسات پالایشگاه، هزینه خواهد شد.

جهانگیر چراغی شهردار چوار نیز در این دیدار با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام یکی از صنایع بزرگ فعال در استان است که می‌تواند دروازه‌ای به سوی توسعه پایدار باشد، افزود: ایجاد صنایع بزرگ همچون پالایشگاه و پتروشیمی می‌توانند تاثیر بسزایی در جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در منطقه داشته باشند.

سجاد بیگ محمدی رئیس شورای شهر چوار نیز بیان کرد: از آنجا که پالایشگاه گاز ایلام در منطقه چوار قرار دارد انتظار می‌رود در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف شهرداری منطقه را یاری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار