کد خبر : 649
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 21:38

وسایل بازی در پارک های ایلام غیر استاندارد است

وسایل بازی در پارک های ایلام غیر استاندارد است

به گزارش ایلام 24، مهناز همتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر خانواده‌ها از شهربازی‌ها و مراکز تفریح جمعی لزوم توجه بیشتر به استاندارد دستگاه‌ها و وسایل بازی نصب شده در این استان را دوچندان کرده است. وی بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی

به گزارش ایلام 24، مهناز همتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر خانواده‌ها از شهربازی‌ها و مراکز تفریح جمعی لزوم توجه بیشتر به استاندارد دستگاه‌ها و وسایل بازی نصب شده در این استان را دوچندان کرده است.

وی بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی شهربازی‌ها همواره یکی از دغدغه‌های اجتماعی بوده که در صورت غفلت خسارت‌ها و آسیب‌های مادی و معنوی زیادی برجا می‌گذارد که پیشگیری از آن نیازمند نظارت مستمر دستگاه‌های ذیربط و متولیان شهربازی‌ها است.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بیشترین مشکل وسایل تفریحی و بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک‌های بازی شهرداری‌های استان است به نوعی که می‌توان گفت همه این وسایل غیراستاندارد هستند.

همتی افزود: هم اکنون ۲۷۰ وسیله بازی کودکان در شهربازی‌های زیرمجموعه شهرداری‌ها در استان وجود دارد که همه آنها غیراستاندارد هستند.

وی در خصوص شهربازی‌های مستقر در مهدکودک‌های استان نیز اظهار داشت: با بازرسی‌های انجام شده از این مکان‌ها هیچ‌کدام از وسایل بازی مهدکودک‌های استان استاندارد نیستند.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: تمامی مسوؤلیت حوادث و عواقب حقوقی ناشی از استفاده، راه‌اندازی و بهره‌برداری از تجهیزات فاقد مجوز استاندارد، متوجه بهره‌برداران و متولیان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار