کد خبر : 646
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 19:30

۲ هکتار از اراضی کشاورزی چرداول طعمه حریق شد

۲ هکتار از اراضی کشاورزی چرداول طعمه حریق شد

به گزارش ایلام24 و به نقلاز خبرگزاری مهر،سرهنگ مظفر مهدی خانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران این انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد آتش سوزی در روستای زنجیره مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: برابر گزارش مأموران اعزامی دو هکتار از مزارع کشاورزی منطقه که زیر کشت گندم

به گزارش ایلام24 و به نقلاز خبرگزاری مهر،سرهنگ مظفر مهدی خانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران این انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد آتش سوزی در روستای زنجیره مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: برابر گزارش مأموران اعزامی دو هکتار از مزارع کشاورزی منطقه که زیر کشت گندم بوده به علت نامعلومی طعمه حریق شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش مأموران و یگان‌های امدادی و اهالی محل آتش سوزی مهار و از سرایت بیشتر آن به مزارع اطراف جلوگیری کردند.

سرهنگ مهدی خانی با بیان اینکه علت وقوع حادثه توسط مأموران انتظامی در دست بررسی است از شهروندان خواست: با توجه به خشک بودن مراتع و مزارع در زمان حضور در دامان طبیعت جوانب احتیاط را رعایت کنند تا حاصل زحمات یک ساله کشاورزان این چنین به راحتی به هدر نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار