کد خبر : 614
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 خرداد 1399 - 17:08

استاندار ایلام با استقبال از نقد ناقدان منصف گفت: نقد سازنده ناقدان منصف موجب شکوفایی، رشد و توسعه استان می شود.

استاندار ایلام با استقبال از نقد ناقدان منصف گفت: نقد سازنده ناقدان منصف موجب شکوفایی، رشد و توسعه استان می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در گردهمایی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و روابط عمومی ها به مناسبت هفته روابط عمومی  اظهار داشت: چنانچه نقد صحیحی به مدیری وارد شود باید آن را پذیرفته و دنبال واقعیت باشد و از توجیه کردن بپرهیزد چرا که توجیه گری خیانت به خود، مردم و نظام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در گردهمایی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و روابط عمومی ها به مناسبت هفته روابط عمومی  اظهار داشت: چنانچه نقد صحیحی به مدیری وارد شود باید آن را پذیرفته و دنبال واقعیت باشد و از توجیه کردن بپرهیزد چرا که توجیه گری خیانت به خود، مردم و نظام است.

وی ادامه داد: مدیران باید به موقع مشکلات مردم را رصد کرده و در کنار این مسئله روابط عمومی ها نیز همان گونه که عملکرد دستگاه ها را ارائه می دهند باید مشکلات مردم را به مدیر منعکس کرده و رابطه‌ای مطلوب و دو طرفه بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به جای انشای اخبار غیرضروری اخبار ضروری و فعالیت‌های انجام شده را برای آگاهی به مردم جامعه منعکس کنند.

سلیمانی دشتکی بر لزوم پرهیز از گفتار درمانی و نوشتار درمانی از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیران باید وارد عملیات اجرا شده و از بروکراسی های غلط اداری که موجب تجمع مراجعان در ادارات و رفت و آمدهای زیاد و معطلی آنها می شود پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: رفت و آمدهای مردم در ادارات باید به حداقل رسیده و روند رسیدگی به کار مردم در کمترین مدت زمان انجام شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: رسالت و هدف ما خدمت به مردم است و چنانچه جایی سنگ اندازی و گره ای در کار مردم به وجود بیاید به خود ظلم خواهیم کرد.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: عمده مدیران فعالیت های مطلوب و قابل قبولی دارند و درصد کمی از مدیران هستند که باید به این مسائل دقت کرده و در تسریع روند رسیدگی به امور مردم توجه بیشتری داشته باشند.

وی همچنین از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خواست در زمینه پاسخگویی به مردم طوری عمل کنند که ارتباط بین مردم و مسوولان بیشتر شود و تسهیل یابد.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها تنها به انعکاس عملکرد مثبت دستگاه‌ها بسنده نکنند گفت: مدیر روابط عمومی باید ضعف‌ها را نیز منعکس کرده و آیینه واقعیت نمای هر دستگاهی باشند.

وی اظهار داشت: چنانچه روابط عمومی این رویه را پیش بگیرند مدیران را به سمت پذیرش واقعیت هدایت کرده و از توجیه گری آنها جلوگیری می کنند.

سلیمانی دشتکی گفت: مدیران روابط عمومی مشاوران امین مدیران هستند که باید مشکلات مردم را هم را رصد و اطلاع رسانی کنند.

استاندار ایلام در ادامه با قدردانی از رسانه‌ها و منتقدان صادق گفت: رابطه روابط عمومی ها با رسانه ها باید مناسب بوده و پاسخگوی رسانه‌ها باشند و چنانچه رسانه‌ای مغرضانه نقد داشت گذشت را سرلوحه قرار دهند.

استاندار ایلام همچنین بر اجرایی شدن ماده 9 آیین نامه فعالیت و اختیارات روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: اختصاص اعتبار به روابط عمومی ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بوده و باید بهترین افراد در هر ارگانی در این حوزه منصوب شوند.

وی گفت: یک روابط عمومی باید جامعه شناس، روانشناس و هنرمندی قوی باشد که بتواند مسائل را مدیریت کند چرا که روابط عمومی به عنوان پیشانی یک اداره با ظرافت و هنرمندی خاص باید هم عملکرد دستگاه و هم مشکلات را منعکس کند.

در پایان این برنامه از روابط عمومی های فعال، مدیران حامی روابط عمومی ها و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار